FAQ
Bestellen & bezorgen
Alle vragen met betrekking tot het bestellen en bezorgen van je artikelen.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Bij Meubelista begrijpen we dat je niet kunt wachten om je nieuwe meubels te ontvangen en je huis op te frissen. Daarom streven we naar een razendsnelle levering om aan jouw verwachtingen te voldoen. Wij geven per product aan wat de levertijd is.
We werken nauw samen met betrouwbare logistieke partners om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel en veilig bij je aankomt.
Houd er rekening mee dat sommige uitzonderingen kunnen gelden, afhankelijk van het specifieke product en de bezorglocatie. In dat geval zullen we de geschatte levertijd duidelijk aangeven tijdens het bestelproces.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen bij Meubelista van minimaal €50,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland & België. Bij bestellingen onder €50,- rekenen we €7,95 verzendkosten.
Hoe wordt de bestelling precies bezorgd?
Wij werken met diverse transport bedrijven waaronder: PostNL, DPD en diverse transportpartners gespecialiseerd in grote en zware pakketten. Onze bezorgdagen zijn van dinsdag tot en met zaterdag. Wij leveren standaard tot de drempel van de voordeur, ook als je in een flatgebouw of appartementencomplex woont met lift (mits het artikel in de lift past). Is er geen lift aanwezig?, dan leveren wij artikelen onder de 70KG tot de 3e etage.
Toch nog vragen over de bezorging of een bijzondere situatie? Neem contact met ons op en dan helpen we je graag verder!
*Artikelen worden niet uitgepakt of gemonteerd.
Ruilen & retourneren
Alle vragen met betrekking tot het ruilen en retourneren van je artikelen.
Hoe kan ik het product retourneren of ruilen?
Het kan zijn dat het product toch niet helemaal is wat je had verwacht. Misschien is de maat niet goed, de kleur niet mooi of vindt je het gewoon niet mooi. Dan kun je het product retourneren. Je kan contact opnemen met ons via info@meubelista.nl. Vermeld in de mail de reden waarom je het precies wil retourneren.
Wat is de 100% tevredenheidsgarantie?
Bij Meubelista geloven we in de kwaliteit van onze producten en streven we naar jouw volledige tevredenheid. Daarom bieden we een 100% tevredenheidsgarantie aan.
Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, staan wij klaar om het juiste te doen. Neem gewoon contact op met onze klantenservice en we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om elke ervaring met Meubelista positief en bevredigend te maken. Winkel met vertrouwen, want jouw geluk is gegarandeerd.
Zitten er vereisten aan een retour?
De enige eisen die wij stellen aan een retour is dat deze onbeschadigd is en verpakt moet zijn in de originele verpakking. Zo kunnen wij het product kosteloos ontvangen, controleren en vervolgens hier een andere klant wél heel blij mee maken! Als er geen originele verpakking aanwezig is, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.
Service & garantie
Alle vragen met betrekking tot de service en garantie van je artikelen.
Mijn bestelling is (deels) beschadigd of defect geleverd, wat nu?
Is je bestelling bezorgd, maar zit er schade aan het product. Ongelofelijk vervelend, maar helaas nooit helemaal onoverkomelijk. Neem even contact op met ons via info@meubelista. Probeer de schade zo duidelijk mogelijk in beeld te brengen met een foto en behoud de originele verpakking! Ook een foto van het label op de doos zou helpen het proces te versnellen. Zo kunnen wij je zo snel mogelijk helpen om het probleem op te lossen.
Hoelang heb ik garantie op mijn meubels?
Je hebt standaard 2 jaar garantie op alle meubels die je bij ons besteld. Mocht er iets gebeuren binnen de twee jaar wordt dit netjes voor je opgelost.
Ik heb een klacht, wat nu?
Dat is niet fijn om te horen. Wij willen natuurlijk graag met je meedenken en het probleem samen oplossen. Wat jij kan doen is de klacht zo snel mogelijk kenbaar maken aan ons zodat wij met een oplossing kunnen komen! Neem dus contact met onze klantenservice.